Vine, vine Mos Craciun! :)

In cateva zile se termina vara…vine toamna..vin ploile..nu ma incanta acest anotimp; insa astept cu nerabdare iarna, zapada, sarbatorile si mai ales pe Mos Craciun. Da..da..stiu..Mos Craciun nu exista; eu stiu asta, insa fiicele mele nu stiu..cred ca exista Mos Craciun si abia il asteapta. Fiica mea cea mare a inceput sa ii si scrie 🙂

Recunosc ca ma bucur si eu cu ele dimineata cand mergem sub brad sa cautam cadourile. V-am spus..ador sarbatorile de Craciun. De aceea, pe langa brad, voi impodobi si patul cu o lenjerie superba de pat cu Mos Craciun si Rudolf in zapada.

Lenjerie De Pat Dublu Cu Mos Craciun Si Rudolf In Zapada Cod CM4

lenjerie1

Este o lenjerie 3D Lux pentru 2 persoane, cu imprimeu cu sania lui Mos Craciun, Rudolf si braduti pe fond roz-rosu, confectionata din bumbac satinat gros.

Lenjerie De Pat Dublu Cu Mos Craciun Si Casuta Lui Cod CM2

lenjeriii

Lenjerie 3D Lux pentru 2 persoane, cu imprimeu cu Mos Craciun, braduti, casuta sa si cadouri pe fond bleu, confectionata din bumbac satinat gros.

Aceste lenjerii si multe alte modele minunate va asteapta pe site-ul Cumparamisim.ro.

cumparamisim

Am sa va arat cateva poze reale, sa vedeti cat de minunat arata patul meu impodobit cu noua sa lenjerie. Deci…este superba; iar materialul…este exact asa cum ne-a obisnuit Cumparamisim.ro…super calitativ.

11223307_884184195000890_9010925718944927912_n

12002268_884184221667554_6472824599374104301_n

Eu abia astept sa imi vad patul imbracat in noua sa hainuta. Voi ati cumparat lenjerie noua?

Lasă un răspuns

