Fericirea copilului meu – tapet personalizat special pentru el!

Deunazi, nazdravana mea de 5 anisori m-a luat in brate si mi-a spus ca isi doreste sa aiba o camera doar a ei, pe care sa i-o fac personalizata. Trebuie sa recunosc ca ma bate gandul de cateva luni sa le mobilez camera cu o mobila pentru copii, desi prichindica nu are decat un anisor…dar cred ca n-am avut imboldul necesar.

Zis si facut…pentru mine dorintele copiilor sunt porunci. Asa ca am inceput sa caut o mobila pentru doua printesici, o perdea cu printese, exact cum isi doreste fetita mea. Dar, intrebarea care ma macina era cum sa o personalizez? Cum sa le fac camera in asa fel incat sa simta ca nu mai exista o alta camera mai frumoasa decat a lor? A fost foarte greu…am cautat pe internet ore…zile..nu aveam nici o inspiratie; nu stiam nici ce vroiam..cautam ceva, dar nu stiam ce.

O prietena mi-a spus ca tocmai ce i-a terminat de decorat camera baiatului; a gasit un site online de unde a luat un tapet superb – copil.ro. Am intrat si pe acest site, destul de sceptica, trebuie sa recunosc, dar am ramas surprinsa de cat de multe modele au si cat de minunate sunt.

Pentru ca mi-am dorit sa fie o surpriza, fetitei nu i-am spus si am hotarat sa comand un Kit decor Sofia the First; printesa mea iubeste aceste desene si o iubeste foarte mult pe Sofia Intai; pe prichindica o cheama Sofia…v-ati prins..ea i-a ales numele 🙂

5721-500x500

Este un kit cu 75 de stickere usor de aplicat, care ajuta copilul sa cunoasca culorile, sa numere obiectele. Kitul a ajuns la mine in 48 ore si am platit ramburs, la curierat. Pe fetita o trimisesem la bunici, asa incat, pana a ajuns ea acasa, peretii erau tapetati deja, iar camera arata exact ca pentru printese.

Cand a ajuns fetita mea, nu a putut spunde decat:” Wowww….mami…este Sofia..preferata mea. Iti multumesc, mami, pentru camera mea minunata!” Si m-a luat in brate si mi-a dat cel mai dulce pupic. Am fost extrem de multumita, iar eforturile mele au fost rasplatite inzecit!

Lasă un răspuns

