Carucioare copii Bekid

Acum un an si 2 luni, cand asteptam cu nerabdare sa apara micuta noastra printesica, am inceput cautarile pentru un carucior bun. Ma interesa sa fie unul 3 in 1, adica sa aiba si landou pentru nou nascuti, cosul auto si landoul pentru carucior. De asemenea trebuia sa fie usor de transportat si de pliat. Carutul pentru copiii mititei este un articol indispensabil, mai ales pentru o mamica al carei sot este la servici de dimineata pana seara.

logo (1)

Am descoperit pe internet siteul bekid; unde am gasit foarte multe modele de carucioare, nu numai 3 in 1, ci si 2 in 1, cu 3 roti, pentru gemeni, carucioare sport. Acesta este cel la care ne-am decis si acum dupa un an, sunt inca multumita de el. Consider ca a meritat toti banii; este un articol nespus de util si de practic.

28222_Carucior copii 3 in 1 Cangaroo Mila MyKids

De asemenea, mi-am oprit ochii o secunda si pe acest model de carut, care imi place foarte mult; este un carucior cu landou, cu o constructie usoara, solida si un design inovativ, cu cadru de aluminiu; fiind foarte usor de manevrat.

52288_carucioare copii cu landou nou nascuti bebelusi Cangaroo Njoy rosu my kids baby shop 1_1 www.mykids

Daca as fi avut gemeni, desi mi-am dorit sa am, dar acum ii multumesc lui Dumnezeu ca nu am decat unul :), acesta ar fi fost cel mai potrivit; este potrivit pentru varsta de la 0+ luni

kbdu01401bc

Plata se poate face ramburs, in numerer, la ridicarea produselor, catre agentul de curierat care efectueaza livrarea. De asemenea, se poate face online pe Bekid.ro, prin card de debit/credit Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Sau mai puteti achita prin ordin de plata, pe baza facturii proforme emise de catre Bekid, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea produsului de face dupa confirmarea platii.

Produsule sunt livrate in ambalajul lor original d la producator si sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare. Costul livrarii este variabil si depinde de greutatea produsului achizitionat si numarul de kilometri suplimentari. Acest cost este afisat in cosul de cumparaturi. Pentru foarte multe produse de pe site, pretul transportului este gratuit si se afiseaza aceasta mentiune in pagina de produs.

Daca nu sunteti multumiti de performantele sau de calitatea produsului , sau daca constatati ca produsul nu corespunde cerintelor dvs, le puteti returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Este un site foarte serios, de unde cumperi cu incredere, primesti produsele foarte repede si te bucuri de calitatea acestora. Va recomand sa intrati pe site si sa comandati daca aveti nevoie de ceva.

Lasă un răspuns

