SUMMER BLACK WEEK – Castiga o excursie la Paris cu LENJERII OUTLET!

Astazi, 15 august, de sfanta Marie, va invit sa participati la campania Summer Black Week, unde aveti un premiu garantat pentru fiecare articol scris – un voucher in valoare de 95 lei, valabil pentru cumparaturile pe lenjeriipat-outlet.ro si alegriaonline.ro. De asemenea, pentru fiecare recomandare, ping catre alt blog, primiti un voucher de 45 lei ( daca bloggerul respectiv se inscrie la randul sau in concurs). Cu cat mai multe recomandari concretizate, cu atat mai multe vouchere primite.

250x250-blogawards

Acesta este un lucru extraordinar, avand in vedere ca, la lenjeriile de pat, avem o oferta de 1+1 gratis.

Lenjeriipat-outlet.ro este primul outlet de lenjerii de pat din Romania, care incearca sa aduca cumparatorilor sai lenjeriile de pat preferate la cele mai mici preturi, cu o calitate garantata.

Eu am ales deja doua lenjerii, care imi plac foarte mult.

Lenjerie de pat Alegria AB-57

_vyr_56112146557

Aceasta este o lenjerie de pat Alegria, care sigur le va incanta pe fetele mele; vor avea un somn odihnitor, multumita materialului de calitate, iar culorile vii vor infrumuseta dormitorul lor. Deja o aud pe fetita mea cea mare: „Wawww…mami, este superba. Multumim ca ne-ai ales-o” 🙂

Lenjerie de pat Alegria AB-59

_vyr_56112146359Iar pentru dormitorul nostru, am ales tot o lenjerie in culori vii, care sa dea o culoare camerei.

Pentru aceste doua lenjerii, am platit  109 lei, profitand de oferta Summer Black Week. In plus, aveti posibilitatea sa castigati o excursie la Paris, care include cazare pentru trei nopti si transportul inclus.

Am preluat leapsa de la Maria Luisa Matei, blogul ei este http://marialuisa.ro/

Lasă un răspuns

