Costume de baie in 2 piese!

Weekendul acesta ne pregatim sa mergem la piscina..sa ne facem bronzul pt mare, bineinteles. Am intrat pe e-lenjerie.ro si am inceput sa imi fac cumparaturile 😉 Desi in sifonierul meu mai sunt inca vreo 4 costume de baie, in fiecare an trebuie sa imi mai cumpar macar unul..de ce?? nu stiu nici eu; asa suntem noi, femeile..niciodata nu avem suficiente articole vestimentare..si chiar daca avem mai multe, una in plus sigur nu strica 🙂

De ce pe e-lenjerie.ro?? Pentru ca de cand am descoperit acest site, nu ma mai pot opri din „shopinguiala” (cu ghilimelele de rigoare). Are foarte multe lucruri frumoase, interesante, de efect, si la preturi bune. Sunt date marimile disponibile, asa incat sigur nu exista posibilitatea ca lucrul respectiv sa fie mai mare sau mai mic. Eu sunt foarte multumita de serviciile oferite si de lucrurile pe care le-am gasit aici!

Costum de baie VENUS by EWLON

Este un costum de baie in 2 piese foarte frumos; cupele sutienului sunt intarite si sunt prevazute cu armatura metalica la baza pentru forma si suport. Sutienul are buretei push-up detasabili si este prevazut cu balene laterale flexibile pentru sustinere. Are bretele detasabile, cu lungime reglabila si se prinde la spate cu o clema.

Este realizat din material de calitate superioara, in Polonia si are in compozitie 82 % poliamida si 18 % elastan.

Pret: 192 LEI.

Un alt obiect vestimentar care mi-a atras atentia este si urmatorul costum de baie:

Costum de baie MAJORKA by EWLON

Este un costum de baie in 2 piese, cu buretei push-up detasabili si balene laterale flexibile pentru sustinere. Cupele sutienului sunt intarite si nu sunt prevazute cu armatura metalica la baza. Este produs in Polonia, realizat dintr-un material de o calitate superioara, avand in compozitie 82 % poliamida si 18 % elastan.

Pret: 189 LEI.

Asa ca..sa inceapa Weekend-ul!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

