Cumparaturi de la DWYN – atat de simplu si rapid, doar cu un click!

Anul trecut, de Craciun, sotul meu m-a anuntat: „Pregateste bagajele; mergem in concediu la cumnatul!” ( adica la sora mea). M-am bucurat foarte tare..de cand au venit copiii, ne vedem mai rar..la 2-3 luni; inainte ne vedeam cam la 2 saptamani.
Asa ca m-am apucat sa impachetez…haine, medicamente, pampersi, jucariile preferate, incarcatoare, si multe altele…de parca plecam pentru o luna si nu pentru o saptamana.
A venit sotul si ne-am imbarcat. Dupa un drum de o ora si jumatate, am ajuns. A fost o bucurie foarte mare atat pentru noi, cei mari, cat si pentru copii. Fetita mea cea mare are 5 ani, iar nepotica e doar cu o jumatate de an mai mica…se iubesc foarte mult, vorbesc des la telefon, iar cand s-au vazut..nu va pot descrie in cuvinte cat de fericite au fost..se strigau una pe cealalta, se imbratisau si se pupau, de ziceai ca nu s-au mai vazut de un an.
Am observat ca sora mea e suparata. Si am intrebat-o ce s-a intamplat. Mi-a spus foarte necajita: „Mi s-a stricat masina de spalat…chiar acum inainte de Craciun, cand mai aveam de spalat cuverturile de pat si perdelele”.
Asta da nenorocire…eu cand am avut masina de spalat stricata, ziceai ca am ramas fara cea mai buna prietena…de fapt, chiar asa a fost..pentru ca masina de spalat e una din cele mai bune prietene ale mele.
Zis si facut…fara sa ii spun nimic, am intrat pe internet pe un site de care auzisem ca sunt foarte seriosi, cu 10 ani vechime online – Dwyn. Se recomanda prin seriozitate, calitatea produselor, dar mai ales prin rapiditate – comanzi azi, primesti maine; adica exact ce imi trebuia mie.
Am ales o masina de spalat automata nici foarte scumpa, dar nici ieftina..asta urma sa fie cadoul nostru pentru ei de Craciun – din categoria Electrocasnice.
masina_de_spalat_automata_indesit_iwsd61051ceco_1000rpm__capacitate_6_kg__clasa_a___16_programe__af
Si pt ca pe data de 27 decembrie, de sf Stefan este ziua nepoatei, atat de nastere, cat si de nume-Stefania, i-am comandat o tableta (stiam ca isi doreste foarte mult una), din categoria Tablete; una potrivita pt un copil de 4 ani.
telefon_mobil_samsung_galaxy_tab3_lite_8gb_7__wifi_t110_ebony_black.
Asadar, partea cea mai grea o facusem deja…alesesem produsele, le aveam in cosul de cumparaturi. Mai intai am creat un cont de utilizator, specificand toate informatiile necesare si completand detaliile de livrare; apoi am apasat butonul pentru finalizarea comenzii. Am selectat plata cu cardul online( plata online securizata) si asta a fost tot.
A doua zi destul de devreme, sora mea a avut parte de o surpriza la care nu se astepta…curierul a batut in poarta si i-a spus ca are un colet pentru ea. Cand a desfacut coletul…nu inainte de a se asigura ca este sigur pe numele ei…doar nu astepta nimic ;)…a ramas foarte mirata sa descopere masina de spalat dupa care urma sa plece sa o caute in magazine. Nu cred ca mai trebuie sa va mai spun de fericirea nepoatei, cand a primit tableta mult dorita…sigur v-ati dat seama de asta, nu?
Asadar, recomand cu incredere sa va faceti cumparaturile online la www.dwyn.ro, unde veti fi surprinsi sa descoperiti o gama foarte variata de produse, la preturi foarte bune, un site de o seriozitate maxima.
Va tzuc si va doresc shopping placut!

Lasă un răspuns

