„O VACANTA DE VIS PE INSULA SKIATHOS!”

Vine vara

Bine-mi pare,

In concediu

Plec la mare!

Unde la mare…asta a fost cel mai greu de ales…mai ales cu doi copii, dintre care unul bebelus. Stiu…parca nu-ti vine sa pleci…nu va fi un concediu relaxant, dar…aerosolii, apa de mare, soarele…atat de benefice pentru copii, pentru anticorpi…te fac sa treci peste tot…

Despre Insula Skiathos am auzit inca din vara anului 2007, cand am petrecut prima vacanta in Grecia, pe Insula Lefkada.  Tot citind si vazand poze, am inteles ca Insula Skiathos („Umbra lui Athos”) este un alt loc din Grecia, care trebuie si merita vazut. Si de atunci, mi-am dorit si propus sa petrec un sejur pe insula. Si iata ca momentul prielnic pentru ca visul meu sa devina realitate a sosit… In vara anului 2009, am petrecut o vacanta pe cinste in faimoasa „Umbra a lui Athos”, asa cum s-ar traduce cuvantul Skiathos. Am avut parte de o oferta extraordinara cu doar 350 euro, in plin sezon luna iulie, care a cuprins transport autocar, ghid pe toata perioada sederii, cazare 6 nopti cu mic dejun inclus, in capitala insulei, Skiathos Town.

arata_img

Dupa aproximativ 17 ore, prin Bulgaria si o jumatate de Grecie, am ajuns dimineata devreme in orasul-port Volos pentru a ne imbarca pe ferry. Drumul pe mare a durat aproximativ 3 ore si jumatate. Ajunsi aproape de capitala insulei, in fata ni s-a deschis o panorama de vis asupra orasului, care se ridica semet din apele marii…o imagine de vis, linistitoare.

Dupa cum am aflat, Insula Skiathos a devenit pentru turistii din Romania una din cele mai frumoase si cautate destinatii de vacanta la mare din insorita Grecie. Este situata in estul Greciei continentale, nu prea departe de tarm, in apropierea Muntelui Pelion. Insula Skiathos masoara aproximativ 12 km lungime si doar 6 km latime, pe coasta careia se intind peste 69 de plaje care mai de care mai atractive. Insula si-a castigat faima datorita plajelor fantastice, multe dintre ele fiind socotite cele mai frumoase din Grecia. Plaja Koukounaries, imprejmuita de o padure deasa de pini, figureaza in Top 10 al celor mai spectaculoase plaje din lume. Plajele cu nisip fin si auriu, marea calda, curata si linistita, golfurile stancoase si peninsulele extrem de pitoresti, padurile bogate de pini si multa vegetatie luxurianta fac din Insula Skiathos locul perfect pentru petrecerea unei vacante perfecte. La aceste daruri naturale, se adauga peisajul inconjurator, cu cele cateva insule din apropiere care completeaza un tablou mai mult decat fermecator si atractiv.

Skiathos-insula-barci

In cele 7 zile petrecute pe insula, am vazut unele dintre cele mai frumoase locuri, am facut excursii pe mare si in fiecare seara, ne-am plimbat prin orasul luminat ca in basme, plin de viata si de culoare. Skiathos Town este un oras relativ recent, construit spre mijlocul sec 19. Orasul este mic si cochet, asezat pe o colina plina de verdeata, in forma de amfiteatru si degaja un puternic parfum cosmopolit. In plimbarile noastre zilnice, am intalnit bisericute cu arhitecturi traditionale grecesti, catedrala Agios Nikolaos, care este cel mai mare si mai important local sfant din oras. Capitala insulei se mandreste cu cea mai frumoasa si renumita strada a sa, Papadiamantis, strada insotita de multe cafenele, baruri si magazine. Capitala este plina de restaurante, cluburi, cafenele si taverne traditionale, ca si fast-food-uri, unde cu un gyros gustos de 2.5 euro iti poti potoli foamea. Orasul care ziua doarme, noaptea se trezeste din amorteala si devine alert, energic si puternic luminat. Pe insula sunt cateva plaje cu cluburi de noapte, cu muzica si distractie, mai ales pe plaja Banana. Vechiul port al capitalei se intinde pe cea mai mare parte a falezei, unde seara este o adevarata placere sa te plimbi sub lumina stelelor si a beculetelor de la ambarcatiunile ancorate, de la vaporase de agrement, barci de pescuit sau iahturi.

image1

Cautand pe internet destinatii de vacanta pentru aceasta vara, am descoperit pe siteul Aerotravel o oferta de nerefuzat: Smart Vila- Insula Skiathos 2015: Platesti nemteste, traiesti greceste! Cu doar 457 euro – 2 adulti si un copil – ai transport si cazare 7 nopti la una din vilele: Alissia, Albanis, Dionissos, Despo, Zaharo, Alexis, Olga Studios & Apartments, Manos de pe Insula Skiathos.

banner_skiathos

Insula Skiathos- o destinatie exotica pentru o vacanta perfecta! Cu peste 69 de plaje cu nisip fin, Insula Skiathos („Umbra lui Athos”) inseamna natura pura, verdeata, distractie, viata de noapte si delicii culinare – intr-un cuvant o experienta de neuitat!

Voi profita bineinteles de oferta pe care am gasit-o pe Aerotravel si imi voi duce fiicele in cea mai frumoasa vacanta la mare..nu ma voi satura de Insula Skiathos, este un loc unde revin cu drag; sunt convinsa ca va fi un concediu linistitor si distractiv.

Va multumesc ca ati citit si sper ca impresiile mele v-au fost de folos sa alegeti o destinatie de vacanta minunata. Vacante de vis cat mai placute, oriunde v-ati decide sa mergeti!

Lasă un răspuns

