MINUNATUL CADOU DE IEPURAS – O LENJERIE DE PAT 5D SUPERBA

Ieri am primit, in avans, cadoul de iepuras – o minunata lenjerie superba, pentru care trebuie sa multumesc atat BlogAwards pentru ca mi-a oferit sansa de a o castiga, prin campania organizata, cat si Lenjerii de pat Outlet, care au livrat-o in doar cateva zile.

Aceasta este lenjeria de pat castigata, o lenjerie 100 % bumbac satinat, cu imprimeu 5D de calitate premium, o culoare vie, naturala, care va imbraca patul meu in curand.

lenjerie

Detalii produs:
Cearceaf pat: 230 x 225 cm

Cearceaf pilota: 200 x 232 cm

Fete de perna: 50 x 75 cm (2 bucati)

Tip inchidere: prin fermoar

Decorare: imprimeu 5D de calitate premium

Material 100% bumbac satina

Instructiuni de intretinere:
Se spala la maxim 30°C automat.

Nu se folosesc inalbitori chimici.

Se calca la maxim 130°C.

Pentru mine, odihna este foarte importanta, chiar si pentru cateva ore…De cand a aparut Sofi in viata noastra, printesa mea cea mica, nu mi-am mai permis o noapte intreaga de somn…la inceput, ca orice bebe, se trezea la 3 ore sa pape; dupa ce a mai crescut putin, au inceput dintisorii sa ne dea insomnii…Pe langa Sofi, febra Antenoliei, printesa cea mare, ne-a tinut treji nopti intregi…asa ca, am cautat ca lenjeria de pat sa imi dea odihna pe care o cautam, linistea si relaxarea.

11096441_804759522943358_1884797140465465620_n

Asadar, alegerea unei lenjerii de pat este foarte importanta, si ne poate da de cele mai multe ori batai de cap. La Lenjerii de pat Outlet am gasit ceea ce cautam..cele mai bune lenjerii, la preturi foarte bune, de o calitate extraordinara, in culori vii, naturale, care aduc un plus de confort dormitorului nostru; sa nu uitam ca dormitorul este locul in care incercam sa uitam de tot ce se intampla peste zi, deci este cea mai importanta camera a casei noastre, in care cautam doar relaxarea si buna-dispozitia. 😉

In incheiere, recomand cu mare drag si incredere siteul Lenjerii de pat Outlet si va invit sa va alegeti lenjeria favorita, bucurandu-va in acelasi timp si de super oferta de 1+1 gratis, la preturi excelente.

Lasă un răspuns

