„Memory of winter” – cu SHEINSIDE 70% discount

La Sheinside avem o noua promotie – „Memory of Winter” up to 70 % off, promotie care tine pana pe 03 Aprilie, unde ne putem bucura de multe produse, la preturi extrem de mici.

banner

Am descoperit o hainuta cu blanita, foarte moderna si eleganta, pe care o putem folosi si intr-o zi de primavara mai rece, la un pret foarte bun, de 34.99 USD, reducere de 53 %. Este o hainuta care imi place foarte mult si o culoare deosebita.

haina

O alta reducere substantiala mi se pare la aceasta bluza rosie, cu maneca lunga, cu trandafiri, care merge purtata si primavara…deci este o investitie buna; bluza la pretul de 15.99 USD, reducere de 70 %. Trandafirii sunt florile mele preferate, asa ca, aceasta bluza este una dintre preferatele mele.

pulover

O alta alegere ar fi aceasta bluza lunga, gri, din tricot, o bluza care arata foarte frumos pe noi, cu o reducere de 50%, deci o putem cumpara la pretul de 10.42 USD. Eu mai am vreo doua bluze culoarea aceasta..dar, cum griul este printre culorile mele preferate, optez si pentru aceasta.

bluza

Va invit asadar sa dati o tura virtuala pe pagina Sheinside, unde sunt convinsa ca veti gasi ceea ce cautati..si de ce nu, chiar daca nu aveti nevoie de nimic, veti fi placut surprinse de reduceri si sigur veti gasi ceva sa va luati.

Va pup si va doresc o zi cat mai frumoasa!

Lasă un răspuns

