De Valentine’s Day facem cumparaturi la Sheinside

Se apropie Valentine’s Day cu repeziciune, asa ca ar fi cazul sa incepem sa cautam o tinuta pentru aceasta ocazie..si unde altundeva am putea gasi, daca nu la Sheinside

La Sheinside avem oferte de nerefuzat, asa ca va invit sa intrati pe site si sa va alegeti tinuta preferata.

valentine's day

Eu am gasit ceea ce cautam: o rochita scurta, neagra,sexy, potrivita pentru Valentine’s day, care sa ii incante ochii sotului meu 😉

rochita neagra

Pentru aceasta rochita, am ales un stiletto negru, din piele, cu tocul de 10 cm, o minunatie de pantofi.

pantofi

Am completat tinuta cu aceasta pereche de cercei aurii cu negru, 10*2.5 cm

cercei

Ce spuneti de alegerea mea? Va invit si pe voi la cumparaturi pe Sheinside…aveti de unde alege!

Lasă un răspuns

