Standard Shoes – cea mai buna alegere in materie de incaltaminte

Buna, dragii mei. Am descoperit un site minunat,Standard shoes…are multe modele de incaltaminte, frumoase, si la preturi super bune.

Uitati ce am gasit…acest model de sneakers este unul nou; sunt chiar draguti. Sunt din piele ecologica, cu o platforma interioara de aproximativ 6 cm; disponibili in trei nuante: negru, alb si bleu. Pretul final ete de 119 lei.

De asemenea, am descoperit un model superb de cizme tip UGG sintetic pe exterior, iar la interior textil, culoare neagra, pana la jumatatea gambei, la pretul final de 75 lei.

Un alt model care mi-a placut foarte mult : cizme bound, un produs nou, din material textil, peste genunchi, cu talpa ortopedica, tocul avand aproximativ 11 cm; la pretul de 219 lei.

Va recomand cu maxim de incredere Standard Shoes, profitati de reducerile pe care le au si bucurati-va de shopping.

Lasă un răspuns

